Logo Massague Associats

Asseguradora a Sant Feliu de Llobregat, Barcelona

Qui som?

Massagué Associats, Corredoria d’assegurances es una empresa de mediació d’assegurances amb quasi cent anys d’història. Va començar la dècada dels vint del segle passat –tenim documentada una polissa signada l’any 1926- i ha continuat fins l’actualitat sense interrompre el servei als seus clients. He evolucionat: vam comencar sent agencia afecta a una companyia –Banco Vitalicio de España-, després vàrem ser agents lliures per acabar finalment constituint una societat de Corredoria a Sant Feliu de Llobregat, Barcelona.

El nostre equip està format per professionals apassionats liderats per Pere Massagué, el nostre director tècnic, que amb la seva visió estratègica i experiència guia cada pas que fem. Acompanyant-lo, Joana González i Norma Ayora, expertes en el seu camp, complementen el nostre equip amb la seva dedicació i coneixement, assegurant un servei excepcional en cada interacció.

Què fem?

Oferim els nostres serveis a particulars i la petita i mitjana empresa.

Dins del sector de les PIME volem assessorar als clients en la gestió dels riscos que envolten el desenvolupament de la tasca empresarial, contractant les pòlisses d’assegurances mes adequades per cobrir aquells riscos que no vol assumir directament la pròpia empresa. Es comparen sempre preus de com a mínim tres companyies d’assegurances i es valoren també les cobertures que dona cadascuna d’elles. Per últim, en cas de sinistre, també el gestionem davant de la companyia en representació del client, vetllant pels seus interessos.

Amb qui?

Sempre amb companyies de gran solvència i prestigi. Tant amb companyies espanyoles com extrangeres. D’entre les companyies espanyoles podem parlar de:

• OCCIDENT, la companyia d’assegurances independent mes gran de l’estat, fusió de les antigues Seguros Catalana/Occidente, Plus Ultra Seguros, amb qui també col.laborabem i Seguros Bilbao
  • SISTEMA MAPFRE SEGUROS, el grup estatal mes gran
  • FIATC,  mútua catalana de gran trajectòria històrica
  • MUSSAP, una altra solida mutia catalana

De les companyies internacionals:

• Generali Seguros, multinacional amb qui ens uneix un especial vincle ja que va ser la primera companyia amb qui varem col.laborar, quan actuava com Vitalicio Seguros.
  • ZURICH, companyia suïssa amb presencia centenària a Espanya.
  • AXA abans Winterthur, multinacional d’origen suís.
  • REALE Aseguradora, de matriu italiana
  • ALLIANZ, gran companyia alemana
  • Liberty, companyia americana de gran recorregut
  • CHUBB, una de les companyies d’assegurances mes grans del mon
  • American Internacional Group, també present a tot el mon

Juntament amb elles, tambe n’hi ha d’especialitzades en algun sector concret:

• ARAG, es dedica a la protecció Jurídica
  • ERGO Seguros de Viaje es dediquen a les assegurances de viatges

EN BONA COMPANYIA

Formem part de l’associació CSA, associació catalana d’una vintena de corredories

Sol·licita pressupost

Contacta amb nosaltres per informar-te dels nostres diversos tipus de servei sense cap mena de compromís.